Den svåra konsten att lära om

Nyhetsbreven samlade

Bild av ninita_7 från Pixabay

Få nyhetsbreven samlade! Tips för skolbibliotek.

Jag gillar att få en veckoöversikt av de bloggar jag själv följer - direkt i min e-postlåda. Då kan jag snabbt spana in och kolla om där finns något som jag missat och som verkar spännande.

Som du säkert vet så har även Skolbiblioteksresursen sina veckosammanfattningar i nyhetsbrev som du kan prenumerera på. Varje måndag förmiddag dyker det upp ett nytt nyhetsbrev. ..... Om man har en Google postlåda får man tyvärr anstränga sig för att hitta sitt brev eftersom det inte ligger i den primära postlådan utan hamnar i kampanjpostlådan.

Men .... Du kan också gå in på en sammanställning över alla nyhetsbrev som blivit publicerade. Klicka in dig på den här länken!

.... och du får också gärna prenumerera.  Klicka här så kommer du direkt till prenumerationsformuläret.

Monica Nilsson-Ehrenstråle